AGMI

Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń +48 34 363-82-94
napisz: info@agmi-tuning.com
Zaloguj się
Zaloguj się lub załóż konto
Przypomnij hasło
0,00 0 Koszyk
Twoje zamówienie
Razem:0,00zł
+ koszty wysyłki
Strona główna / Zwroty i reklamacje

Zwroty i reklamacje

ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZWROT

1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy kupna produktu bez podania przyczyny nie później niż
w terminie 14 dni od daty doręczenia Klientowi produktu. Prawo do rezygnacji dotyczy TYLKO konsumentów, czyli osób prywatnych (nie prowadzących działalności gospodarczej)

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy. Prawo to nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia (Towarem) jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Towaru, w szczególności dotyczy to wyrobów opatrunkowych, artykułów sterylnych, higienicznych i kosmetycznych.

W przypadku pokrowców na kierownicę nie przyjmujemy zwrotow produktów, ponieważ jest to towar robiony na zamówienie. W przypadku mieszków o innym kolorze skóry i nitki niż czarny, nie przyjmujemy zwrotów produktów, ponieważ jest to towar robiony na zamówienie.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy (w wersji pisemnej lub elektronicznej). Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej ceny produktu, a Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania odstąpienia.

2. W piśmie zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu Klient zobowiązany jest wskazać numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot uiszczonej przez niego kwoty. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art. 13 ust. 2 dyrektywy 2011/83 oraz art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej.

3. Zwroty środków wpłaconych realizowane są bezpłatnie na polski rachunek bankowy Klienta lub na polski rachunek bankowy innej osoby wskazany pisemnie.

4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem do momentu podjęcia decyzji o zachowaniu produktu, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy.

5. WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY (PONIERZ)


Miejscowość, data
Imię i nazwisko konsumenta
Adres zamieszkania
Telefon
Nazwa użytkownika
Nr dokumentu zakupu
Data zakupu

REKLAMACJE

1. Na wszystkie produkty elektryczne i mechaniczne zakupione w naszej Firmie udzielamy gwarancji na okres do 12 miesięcy
z wyłączeniem produktów o których mowa w punkcie 5.

2. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

3. W razie zaistnienia sporów wyrażamy zgodę na rozwiązanie go w drodze mediacji.

4. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady).

5. Reklamacji nie podlegają:
-  przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie
- naturalne zużycie produktu lub jego części np. baterii, bezpieczników itp.
- żarówki, gdyż na nie udzielana jest gwarancja rozruchowa
- maty kotalikowe
- płyny, żele antybakteryjne, maski, przyłbice

6. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne przepisami prawa odpowiada Klient.

7. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny.  W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość.  Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania.

DZIAŁ REKLAMACJI
info@agmi-tuning.com
34 363 82 94

8. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.

Jeżeli podane w reklamacji z tytułu rękojmi dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji lub reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta, składającego reklamację, o uzupełnienie we wskazanym zakresie. W takim przypadku 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od chwili jej uzupełnienia.

9. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu.Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres AGMI ul Jesienna 87/89, 42-200 Częstochowa. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Klient (Kupujący), chyba że strona Sprzedająca ustali inaczej. Nasze doświadczenie pozwoli Państwu pomóc w doborze najtańszej możliwej opcji wysyłki reklamowego produktu.

W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 12 zł.  Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta.

Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z Nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu.

Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient.

10. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić:
a. paragon fiskalny lub kopia faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru
b. towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.)
c. dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail)
Można skorzstać z formularza reklamacyjnego (POBIERZ)

11. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail.

12. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu.

13. Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Zlecenie przez Klienta montażu/demontażu osobom trzecim jest jego dobrowolnym wyborem. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za montaż i demontaż produktów oraz za inne koszty pośrednie jakie zapłacił Klient.

14.  W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.