AGMI

Potrzebujesz pomocy?
Zadzwoń +48 34 363-82-94
napisz: info@agmi-tuning.com
Zaloguj się
Zaloguj się lub załóż konto
Przypomnij hasło
0,00 0 Koszyk
Twoje zamówienie
Razem:0,00zł
+ koszty wysyłki
Strona główna / Regulamin

Regulamin

Drogi Kliencie w tym miejscu znajdziesz wszystkie ważne informacje, które pomogą Ci w kontakcie z nami.
Dowiesz się jak wygląda proces realizacji zamówienia, wysyłki, możliwość odstąpienia od umowy oraz procedura złożenia reklamacji.

Nie ma możliwości wystawienia paragonu z NIP. W takim przypadku wystawiamy od razu fv. Prosimy o podanie danych do fv w formularzu do zakupu.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy. Prawo to nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia (Towarem) jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Towaru, w szczególności dotyczy to wyrobów opatrunkowych, artykułów sterylnych, higienicznych i kosmetycznych.

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Złożenie przez Klienta zamówienia na określony towar oznacza akceptację poniższych postanowień. 

Sprzedaż prowadzona przez:
PPHU AGMI Michał Koćwin
Jesienna 213
42-229 Częstochowa
NIP 573-235-09-95 
REGON 152174653
Firma wpisana do ewidencji działalności gospodarczej przez Prezydenta Miasta Częstochowy pod numerem 75796

Rachunek bankowy do wpłat przelewem:
82 1140 2004 0000 3202 5941 7723

ADRES SKLEPU 
PPHU AGMI Michał Koćwin
ul Jesienna 213
42-200 Częstochowa

Dział sprzedaży
tel. +48 (34)363-82-94 
tel.  +48 505-187-203
info@agmi-tuning.com

Dział reklamacji i zwrotów
tel. +48 (34)363-82-94 


Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-17, sobota 8-14

Na maile odpowiadamy na bieżąco w godzinach pracy (odpowiedź otrzymasz przeważnie w ciągu 24 godzin). 
Jeżeli wysłałeś maila, a nie otrzymałeś odpowiedzi upewnij się, czy mail doszedł lub skontaktuj się z nami telefonicznie.

 

DANE OSOBOWE W SKLEPIE INTERNETOWYM

 
1. Administratorem danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca: PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN, JESIENNA 213, 42-200 Częstochowa, info@agmi-tuning.com.
 
2. Dane osobowe Usługobiorców/Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są - zgodnie z wolą Usługobiorcy/Klienta - w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.  
 
3. Mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Zgoda jest niezależna od czasu w jakim Państwo korzystacie z usług, obowiązuje do jej odwołania. Udzielenie zgód oznacza możliwość otrzymywania dostosowanych do Państwa potrzeb informacji marketingowych i ofert dotyczących produktów i świadczonych usług na podany adres e-mail lub numer telefonu, jak również uprawnia do kontaktów telefonicznych.
 
 
4.Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:
 
4.1.W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
 
4.2.W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.
 
4.3. Usługobiorca/Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład:
 
5.Pisemnie na adres: ul. Jesienna 213 42-200 Czestochowa
 
6.W formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@agmi-tuning.com
 
7. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu Internetowego przed zawarciem danej umowy.
 
8. Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy. Dodatkowo podstawą prawną jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielenie odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski.
 
 
9. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 
 
W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie  moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania korzystania ze sklepu internetowego, umowy kupna-sprzedaży, korzystania z serwosi i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, również po rozpoczęciu obowiązywania RODO (czyli po 25 maja 2018 roku).
 
Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, bez ich podania umowa nie może zostać zawarta.
 
Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i można ją wycofać w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

1. Administratorem danych osobowych Usługobiorców/Klientów zbieranych za pośrednictwem Sklepu Internetowego jest Sprzedawca: PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN, JESIENNA 213, 42-200 Częstochowa, info@agmi-tuning.com


2. Dane osobowe Usługobiorców/Klientów zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu Internetowego zbierane są - zgodnie z wolą Usługobiorcy/Klienta - w celu realizacji Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej.  


3. Mają Państwo prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, przeniesienia, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Mają Państwo prawo do cofnięcia wyrażonej zgody w dowolnym momencie. Wycofanie zgody nie ma wpływu na zgodność z prawem przetwarzania Państwa danych, którego dokonano na podstawie udzielonej zgody przed jej cofnięciem. Zgoda jest niezależna od czasu w jakim Państwo korzystacie z usług, obowiązuje do jej odwołania. Udzielenie zgód oznacza możliwość otrzymywania dostosowanych do Państwa potrzeb informacji marketingowych i ofert dotyczących produktów i świadczonych usług na podany adres e-mail lub numer telefonu, jak również uprawnia do kontaktów telefonicznych.

4. Możliwi odbiorcy danych osobowych Klientów Sklepu Internetowego:


4.1.W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu dostawy przesyłką pocztową lub przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.


4.2.W przypadku Klienta, który korzysta w Sklepie Internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Klienta, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie Internetowym.


4.3. Usługobiorca/Klient ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania. Żądanie w tym zakresie może zostać złożone na przykład:


4,3 a) Pisemnie na adres: ul. Jesienna 213 42-200 Częstochowa

4.3 b) W  formie elektronicznej za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: info@agmi-tuning.com


5. Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy. Dane niezbędne do zawarcia Umowy Sprzedaży lub umowy o świadczenie Usługi Elektronicznej wskazane są także każdorazowo na stronie internetowej Sklepu Internetowego przed zawarciem danej umowy.


6. Każde przetwarzanie Państwa danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Państwa danych w celu świadczenia usług jest niezbędność do wykonania umów lub do podjęcia działań na Państwa żądanie przed zawarciem umowy. Dodatkowo podstawą prawną jest niezbędność do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze oraz niezbędność do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez administratora np. takich jak udzielenie odpowiedzi na Państwa pisma i wnioski.

7. W przypadku wątpliwości co do prawidłowości przetwarzania Państwa danych osobowych, mają Państwo prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.


W związku z powyższym, zgadzam się na przetwarzanie  moich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania korzystania ze sklepu internetowego, umowy kupna-sprzedaży, korzystania z serwosi i innych funkcjonalności, w tym zapisywanych w plikach cookies, również po rozpoczęciu obowiązywania RODO (czyli po 25 maja 2018 roku).


Podanie danych jest warunkiem zawarcia umowy, bez ich podania umowa nie może zostać zawarta.Wyrażenie tej zgody jest dobrowolne i można ją wycofać w dowolnym momencie z tym, że wycofanie zgody nie będzie miało wpływu na zgodność z prawem przetwarzania na podstawie zgody, przed jej wycofaniem.

 

ZASADY ZAKUPU TOWARU


1. Firma AGMI prowadzi sprzedaż wysyłkową. W celu szybkiej i sprawnej realizacji zamówień nie prowadzimy odbioru osobistego w magazynie naszej firmy. Zakupione towary wysyłamy do Klienta po zaksięgowaniu wpłaty, bądź po otrzymaniu informacji z wyborem przesyłki pobraniowej, w dni robocze od poniedziałku do piątku.

2. Zamówienia staramy się przygotować do wysyłki w ciągu 1-2 dni roboczych, z wyjątkiem ofert, gdzie zaznaczono dłuższy czas na przygotowanie zamówienia.  W wyjątkowych sytuacjach czas może się wydłużyć, o czym poinformujemy Klienta mailowo bądź telefonicznie. Ze względu na dużą ilość zakupów w weekend oraz w dni świąteczne wolne od pracy, paczki nadawane są w pierwszych dniach roboczych według kolejności. W związku z tym ich wysyłka może się nieznacznie wydłużyć. Towary zakupione na kilku aukcjach wysyłam  jedną przesyłką.

3. Oświadczamy, że wszystkie oferowane przez nas produkty są produktami fabrycznie nowymi, bez wad, z wyłączeniem wad wskazanych w ofercie sprzedaży. Produkty są sprawdzane i oglądane przed wysyłką.

4. Po dokonaniu zakupu prosimy potwierdzenie e-mailem swojego zakupu, w którym prosimy o podanie
    - informacji o wybranej formie zapłaty za towar (wpłata na rachunek, wysyłka za pobraniem)
    - informacji o formie wysyłki (Poczta Polska, firma kurierska, paczkomaty)
    - informacji o rodzaju zakupionego towaru (jeśli na aukcji są do wyboru różne kolory, moce lub rodzaje, wzory)
    - danych do wysyłki (jeśli towar ma być wysłany na adres inny niż podany podczas zakupu)
    - danych do wystawienia faktury (jeśli Klient życzy sobie fakturę VAT)

PŁATNOŚĆ

Sprzedawca przewiduje następujące formy płatności:
1. Przedpłata na konto bankowe (w tytule przelewu należy wpisać nazwę użytkownika - to ułatwi nam identyfikację użytkownika). Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych od daty zakupu.

PPHU AGMI Michał Koćwin
Jesianna 213
42-200 Częstochowa
82 1140 2004 0000 3202 5941 7723

2. Płatność za pobraniem przy odbiorze.

3. Przedpłata poprzez dotpay. Prosimy o zapłatę w terminie do 7 dni roboczych.

4. Do zakupionego towaru wystawiamy dowód zakupu w postaci pragonu lub faktury VAT. W przypadku wyboru faktury VAT prosimy o podanie danych firmy od razu przy składaniu zamówienia.

WYSYŁKA

1. Kupujący upoważnia firmę PPHU AGMI MICHAŁ KOĆWIN do podejmowania w swoim imieniu i na swoją rzecz wszelkich czynności faktycznych związanych z nadawaniem zakupionych produktów.

2. Zamówiony produkt wysyłany jest do Klienta za pośrednictwem: firmy kurierskiej DPD, Poczty Polskiej, Inpostu, na terenie Polski. Omawiana przesyłka jest usługą w szczególności w znaczeniu omówionym ustawą z dn 2 marca 2000r. Dz.U. Nr 22 poz. 271 Rozdz. 2 Art. 10 pkt. 3.1.

3. Koszty związane z wysyłką towaru ponosi Klient (Kupujący).

4. Informujemy, że dla każdego produktu został przygotowany cennik dostawy dostępny dla Klienta podczas dokonywania zakupu.

5. Sprzedawca informuje Kupującego, że:
domyślną formą dostawy sprzedającego jest najtańsza opcja przesyłki rejestrowanej z proponowanych wariantów dostawy
z cennika zawartego w konkretnej ofercie. Pozostałe formy dostawy w tej samej ofercie są przesyłkami opcjonalnymi realizowanymi wyłącznie na życzenie Klienta. 
W przypadku odstąpienia od umowy zostanie zwrócony klientowi koszt najtańszej przesyłki rejestrowanej z cennika 
z konkretnej aukcji, na której został zakupiony produkt.

6. Do Klienta należy wybór opcji dostawy.

- Przesyłki pocztowe rejestrowane z wyłączeniem listów nierejestrowanych wg regulaminu Poczty Polskiej / Inpost-u są przesyłkami zabezpieczonymi na wypadek uszkodzeń w transporcie/ zagubienia (z wyłączeniem towarów delikatnych
i szklanych, które powinny być wysyłane na szczególnych warunkach). Ubezpieczenie towarów delikatnych i szklanych jest opcją dodatkowo płatną, którą Klient może dopłacić do podstawowej opcji wysyłki (wg cennika Poczty Polskiej, Inpostu). Przesyłki rejestrowane posiadają nr nadawczy, można je monitorować online. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej. 

-  Przesyłki kurierskie w swej cenie zawierają ubezpieczenie transportowe do wartości wysłanych produktów. Standard dostarczenia przesyłki to 24-48 godzin roboczych od poniedziałku do piątku.

-  Przesyłki nierejestrowane Poczty Polskiej są to przesyłki, które nie posiadają nr nadawczego i nie można ich monitorować online oraz przy tego rodzaju przesyłkach nie ma możliwości wniesienia reklamacji wobec Poczty Polskiej. Standard dostarczenia poszczególnych przesyłek określa szczegółowo regulamin operatora pocztowego, który jest udostępniony opinii publicznej.

W związku z powyższym polecamy wszystkie opcje dostawy monitorowanej (przesyłki rejestrowane): listy polecone / paczki / przesyłki kurierskie. W przypadku wyboru przesyłki listem zwykłym nierejestrowanym (list ekonomiczny lub priorytetowy) Firma AGMI nie ponosi odpowiedzialności za zgubienie /zniszczenie przesyłki przez Pocztę Polską. 

7. Na daną opcję dostawy składa się wartość usługi transportowej wg wybranego operatora oraz koszty związane z obsługą zamówienia.

8. Koszt przesyłki produktu do Klienta poza terytorium Polski będzie każdorazowo uzgadniany i przesłany do akceptacji.

9. Wysłanie towaru do Kupującego jest chwilą przejścia praw własności produktu. O wysłaniu towaru Klient zostanie poinformowany mailowo. W przypadku przesyłek rejestrowanych na adres e-mail Kupującego powinien wygenerować się nr nadawczy przesyłki, który można monitorować w systemie wybranego operatora.

10. Towar staramy się wysłać w ciągu 1-2 dni roboczych od poniedziałku do piątku, z wyjątkiem ofert w opisie których wskazano inny czas realizacji zamówienia. O wszystkich przesunięciach czasowych w realizacji wysyłki, Klient zostanie poinformowany mailowo bądź telefonicznie.

11. W celu szybkiej realizacji zamówienia Klient zobowiązany jest do poinformowania sprzedawcy o wyborze opcji dostawy, cechach szczególnych produktu (kolor, rozmiar, zasilanie itp.), a także ewentualnej wysyłce na inny adres. W sytuacjach, gdy Kupujący pomyli się w zamawianych ilościach należy niezwłocznie skontaktować się ze Sprzedawcą i poinformować go mailowo, bądź telefonicznie o błędzie.

12. W przypadku zamówień realizowanych na specjalne zamówienie Klienta, czas dostawy będzie ustalony z Klientem indywidualnie.

13. Czas dostawy to czas przygotowania zamówienia + czas dostawy operatora.

14. W przypadku nieodebrania przesyłki z winy Kupującego, Kupujący ma obowiązek wobec Sprzedającego pokryć koszty przesyłki zwrotnej. Koszt ponownej wysyłki pokrywa również Kupujący.

15. Podane koszty dostawy dotyczą tylko wysyłek na terenie kraju. Koszty wysyłek zagranicznych 
ustalane są indywidualnie. W celu wyceny dostawy poza granicami Polski, prosimy o kontakt.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY, ZWROT 

1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od zawartej umowy kupna produktu bez podania przyczyny nie później niż 
w terminie 14 dni od daty doręczenia Klientowi produktu. Prawo do rezygnacji dotyczy TYLKO konsumentów, czyli osób prywatnych (nie prowadzących działalności gospodarczej)

W przypadku pokrowców na kierownicę nie przyjmujemy zwrotow produktów, ponieważ jest to towar robiony na zamówienie.
W przypadku mieszków o innym kolorze skóry i nitki niż czarny, nie przyjmujemy zwrotów produktów, ponieważ jest
to towar robiony na zamówienie.

Prawo odstąpienia od umowy nie przysługuje Klientowi w przypadkach wskazanych w art. 38 Ustawy. Prawo to nie przysługuje m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia (Towarem) jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu Towaru, w szczególności dotyczy to wyrobów opatrunkowych, artykułów sterylnych, higienicznych i kosmetycznych.

Prawo odstąpienia od umowy bez podania przyczyny nie przysługuje konsumentowi w przypadku, gdy kupuje rzecz nieprefabrykowaną, wyprodukowaną według jego specyfikacji lub służącą zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb.

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu należy wysłać na adres siedziby Sprzedawcy (w wersji pisemnej lub elektronicznej). Sprzedawca niezwłocznie potwierdzi Klientowi na trwałym nośniku otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.

Sprzedawca zobowiązany jest do zwrotu otrzymanej ceny produktu, a Klient zobowiązany jest do zwrotu produktu. Zwrot produktu powinien nastąpić niezwłocznie po złożeniu oświadczenia o odstąpieniu od umowy sprzedaży, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia przesłania odstąpienia.

2. W piśmie zawierającym oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży produktu Klient zobowiązany jest wskazać numer rachunku bankowego, na który ma zostać dokonany zwrot uiszczonej przez niego kwoty. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art. 13 ust. 2 dyrektywy 2011/83 oraz art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta) jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej.

3. Zwroty środków wpłaconych realizowane są bezpłatnie na polski rachunek bankowy Klienta lub na polski rachunek bankowy innej osoby wskazany pisemnie. 

4. Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy) oraz jest odpowiedzialny za zmniejszenie jego wartości wynikające z korzystania z niego w sposób inny niż było to konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania Towaru.

W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem do momentu podjęcia decyzji o zachowaniu produktu, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy.

5.  WZÓR ODSTĄPIENIA OD UMOWY  (POBIERZ)
Miejscowość, data
Imię i nazwisko konsumenta
Adres zamieszkania
Telefon
Nazwa użytkownika
Nr dokumentu zakupu
Data zakupu


                                                                                          Nazwa i adres przedsiębiorcy 
                                                                                          PPHU AGMI Michał Koćwin
                                                                                          Jesienna 213
                                                                                          42-200 Częstochowa
            

Oświadczenie o odstąpieniu od umowy zawartej poza lokalem przedsiębiorstwa


Oświadczam, że zgodnie z art. 27,  Dz. U. 2014, poz. 827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach 

konsumenta odstępuję od umowy sprzedaży nr ….....................................zawartej dnia ..........

otrzymanej dnia................na następujące produkty .............................................................

Proszę o zwrot kwoty ....................... zł (słownie ....................................................złotych)

na konto nr ....................................................................................................................

Pouczenie:
1.Klient ponosi bezpośrednie koszty zwrotu Towaru (w tym koszt dostarczenia go do Sprzedawcy).
2. Sprzedawca zwróci Klientowi kwotę (cenę produktu oraz koszt wysyłki od Sprzedawcy do Kupującego) niezwłocznie, lecz nie później niż w terminie 14 dni od dnia odstąpienia od umowy sprzedaży i przyjęcia przez sprzedawcę zwracanego produktu. Zgodnie z art.33, Dz. U. 2014, poz.827, Ustawa z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta jeżeli Kupujący wyraźnie wybrał sposób dostarczenia inny niż najtańsza domyślna przesyłka oferowana przez Sprzedawcę, Sprzedawca nie jest zobowiązany do zwrotu dodatkowych kosztów, niż wartość najtańszej oferowanej opcji wysyłki rejestrowanej.
3. Odpowiadają Państwo za wszelkie zmniejszenie wartości rzeczy wynikające z korzystania z niej w sposób inny niż konieczne do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania rzeczy. W związku z tym prosimy Klientów o właściwe obchodzenie się z produktem oraz jego opakowaniem, aby nie zmniejszyć jego wartości rynkowej w przypadku odstąpienia od umowy.

                                
6. Jeżeli ze względu na swój charakter produkt nie może zostać w zwykły sposób odesłany pocztą , Kupujący będzie musiał ponieść bezpośrednie koszty zwrotu towaru równym kosztom wysyłki towaru od Sprzedawcy do Kupującego. Sprzedawca zajmie się zleceniem odbioru przesyłki, a Kupujący przygotuje ją do odbioru.

7. Według ustawy o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 roku (art.38).
Odstąpienie od umowy nie przysługuje konsumentowi w przypadku umowy:
- o świadczeniu usług, jeżeli przedsiębiorca wykonał w pełni usługę za wyraźną zgodą konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez przedsiębiorcę utraci prawo odstąpienia od umowy;
-  w której cena lub wynagrodzenie zależy od wahań na rynku finansowym, nad którymi przedsiębiorca nie sprawuje kontroli, i które mogą wystąpić przed upływem terminu do odstąpienia od umowy;
- w której przedmiotem świadczenia jest rzecz nieprefabrykowana, wyprodukowana według specyfikacji konsumenta lub służąca zaspokojeniu jego zindywidualizowanych potrzeb;
-  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz ulegająca szybkiemu zepsuciu lub mająca krótki termin przydatności do użycia;
-  w której przedmiotem świadczenia jest rzecz dostarczana w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- w której przedmiotem świadczenia są napoje alkoholowe, których cena została uzgodniona przy zawarciu umowy sprzedaży, a których dostarczenie może nastąpić dopiero po upływie 30 dni i których wartość zależy od wahań na rynku, nad którymi przedsiębiorca nie ma kontroli;
-  w której konsument wyraźnie żądał, aby przedsiębiorca do niego przyjechał w celu dokonania pilnej naprawy lub konserwacji (jeżeli przedsiębiorca świadczy dodatkowo inne usługi niż te, których wykonania konsument żądał, lub dostarcza rzeczy inne niż części zamienne niezbędne do wykonania naprawy lub konserwacji, prawo odstąpienia od umowy przysługuje konsumentowi w odniesieniu do dodatkowych usług lub rzeczy);
- w której przedmiotem świadczenia są nagrania dźwiękowe lub wizualne albo programy komputerowe dostarczane w zapieczętowanym opakowaniu, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
- o dostarczanie dzienników, periodyków lub czasopism, z wyjątkiem umowy o prenumeratę;
zawartej w drodze aukcji publicznej;
- o świadczenie usług w zakresie zakwaterowania, innych niż do celów mieszkalnych, przewozu rzeczy, najmu samochodów, gastronomii, usług związanych z wypoczynkiem, wydarzeniami rozrywkowymi, sportowymi lub kulturalnymi, jeżeli w umowie oznaczono dzień lub okres świadczenia usługi;
-  o dostarczanie treści cyfrowych, które nie są zapisane na nośniku materialnym, jeżeli spełnianie świadczenia rozpoczęło się za wyraźną zgodą konsumenta przed upływem terminu do odstąpienia od umowy i po poinformowaniu go przez przedsiębiorcę o utracie prawa odstąpienia od umowy.

8. W przypadku zamówień elementów tapicerki samochodowej np. komplet mieszków, pokrowiec na kierownicę, wybierając kolor skóry oraz nitki inny niż czarny, prosimy pamiętać, że jest to traktowane jako zamówienie indywidualne. W takiej sytuacji nie przyjmujemy zwrotów zamówionego produktu! 

9. Nadal obowiązują Konsumenta prawa z tytułu rękojmi. 


REKLAMACJE

1. Na wszystkie produkty elektryczne i mechaniczne zakupione w naszej Firmie udzielamy gwarancji na okres do 12 miesięcy
z wyłączeniem produktów o których mowa w punkcie 5.

2. W przypadku sprzedaży towaru w obrocie między przedsiębiorcami na podstawie art. 558 § 1 k.c. strony wyłączają odpowiedzialność sprzedającego z tytułu rękojmi za wady fizyczne i prawne rzeczy, w szczególności ustalają, iż nie ponosi on żadnej odpowiedzialności także za wady ukryte przedmiotu sprzedaży.

3.W razie zaistnienia sporów wyrażamy zgodę na rozwiązanie go w drodze mediacji.

4. Sprzedawca ma obowiązek dostarczania towarów bez wad oraz w odniesieniu do Konsumentów, odpowiada za ich wady na zasadach uregulowanych w art. 556 i n. Kodeksu Cywilnego (rękojmia za wady).

5. Reklamacji nie podlegają: 
- przedmioty uszkodzone mechanicznie lub niewłaściwie użytkowane przez Klienta lub osoby trzecie
- naturalne zużycie produktu lub jego części np. baterii, bezpieczników itp.
- żarówki, gdyż na nie udzielana jest gwarancja rozruchowa
- maty kotalikowe
- przyłbice, środki higieniczne, płyny, maseczki, 

6. Za szkody wywołane użytkowaniem produktów niezgodnie z ich przeznaczeniem, nadużycie produktów, bądź użytkowanie niezgodne przepisami prawa odpowiada Klient.

7. W przypadku stwierdzenia domniemanej wady fizycznej w pierwszej kolejności prosimy o kontakt mailowy, bądź telefoniczny.  W wielu przypadkach jesteśmy w stanie pomóc Klientowi na odległość.  Dzięki kontaktowi z nami szybko zakwalifikujemy zgłoszenie i przedstawimy Państwu dalszą procedurę postępowania. 

DZIAŁ REKLAMACJI
buiro@agmi-tuning.com
34 363 82 94

8. Reklamacje z tytułu rękojmi rozpatrywane będą w terminie 14 dni od daty otrzymania przez Sprzedawcę.

Jeżeli podane w reklamacji z tytułu rękojmi dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji lub reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, Sprzedawca zwróci się do Klienta, składającego reklamację, o uzupełnienie we wskazanym zakresie. W takim przypadku 14 dniowy termin rozpatrzenia reklamacji biegnie od chwili jej uzupełnienia.

9. Prosimy o kontakt z nami przed odesłaniem produktu.Jeżeli reklamacja wymaga przesłania reklamowanego towaru, towar należy dostarczyć lub odesłać przesyłką pocztową na adres AGMI ul Jesienna 87/89, 42-200 Częstochowa. Firma nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem. Koszty związane z odesłaniem towaru reklamowanego pokrywa Klient (Kupujący), chyba że strona Sprzedająca ustali inaczej. Nasze doświadczenie pozwoli Państwu pomóc w doborze najtańszej możliwej opcji wysyłki reklamowego produktu. 

W przypadku reklamacji uznanej za zasadną Klient otrzyma zwrot poniesionych kosztów odesłania produktu reklamowanego na konto bankowe. Sprzedawca pokrywa koszt odesłania towaru na reklamacje pocztą maksymalnie do wartości 12 zł.  Jeżeli Klient odeśle na reklamacje produkt innym droższym sposobem, różnica w poniesionych kosztach leży po stronie Klienta.

Jeżeli rzecz ze względu na swój charakter nie może zostać w zwykły sposób odesłana pocztą, prosimy o kontakt z Nami w celu uzgodnienia sposobu dostarczenia produktu. 

Koszt odesłania zasadnej reklamacji do Klienta pokrywa Sprzedawca. W każdej innej sytuacji koszty przesyłek ponosi Klient.

10. W celu złożenia reklamacji najlepiej przedstawić:
a. paragon fiskalny lub kopia faktury VAT, a jeżeli nie jest to możliwe inne potwierdzenie zakupu towaru
b. towar z opisem usterki oraz żądaniem kupującego (jeżeli jest to produkt mechaniczny, elektryczny najlepiej dołączyć również opis miejsca zamontowania produktu, model pojazdu itp.) 
c. dane kontaktowe (imię, nazwisko, adres, telefon, adres e-mail)
Można skorzstać z formularza reklamacyjnego (POBIERZ)

11. O postępach Państwa zgłoszenia będziemy informować za pośrednictwem wiadomości e-mail.

12. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni roboczych od dnia ich wpłynięcia. Towar z ujawnioną wadą może zostać wymieniony na nowy pełnowartościowy lub naprawiony, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów), Firma zwróci nabywcy równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu do wyboru inny dostępny w sklepie internetowym towar. Jeżeli ujawniona wada jest nieznacząca do użytkowania produktu Sprzedawca może zaproponować Klientowi obniżenie ceny produktu.

13. Sprzedawca sprzedaje produkty, które Klient może przygotować do użytku oraz zamontować we własnym zakresie, bez potrzeby zlecania montażu/demontażu osobom trzecim. Zlecenie przez Klienta montażu/demontażu osobom trzecim jest jego dobrowolnym wyborem. W związku z tym Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za montaż i demontaż produktów oraz za inne koszty pośrednie jakie zapłacił Klient.

14.  W okresie trwania procesu reklamacyjnego Firma nie wydaje produktów zastępczych.
 
PRYWATNOŚĆ

Zapewniam, że dane osobowe uzyskane od Kupującego w drodze realizacji zamówienia umieszczane są w naszej bazie danych, a następnie wykorzystywane wyłącznie w celu realizacji zamówienia. Mają Państwo prawo wglądu do swoich danych osobowych i ich modyfikacji.

Wszelkie prawa do wszystkich materiałów zamieszczanych na aukcjach użytkownika  są zastrzeżone. Kopiowanie i rozpowszechnianie ich bez zezwolenia jest wzbronione. Naruszenie praw autorskich może skutkować odpowiedzialnością prawną, określoną w szczególności w przepisach ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych, ustawy o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji i przepisach kodeksu cywilnego oraz przepisach prawa prasowego.